2012. augusztus 14., kedd

"Amikor azt hallod, "erre nincs időm", mindig tudd, hogy azért nincs ideje rá, mert nem tartja annyira fontosnak azt a valamit, hogy időt szánjon neki... Hiszen mindenkinek csak arra van ideje, amire időt szakít magának, és mindenki csak arra szakít időt, amit fontosnak tart!"






"Amikor feladod az álmodat, csak akkor jössz rá, hogy mennyire nehéz újrakezdeni, ezért bemeséled magadnak, hogy nem is akarod. De mindig ott lesz.."







"Nem érdekel semmi más, egyszer állj meg előttem, nézz a szemembe, én tudni fogom, mit kell tennem... Mindig van holnap és az élet mindig ad egy újabb esélyt, hogy jól csináljunk mindent, de ha tévedek és nekünk csak a ma marad,el szeretném mondani, hogy mennyire szeretlek, és hogy sohasem felejtelek el. "







"Nincsen egyszerű megoldás, amely képes lenne elvenni a fájdalmat. Hidd el nekem, hogy ha lenne, akkor most élnék vele."






"Mostantól minden lehetőséget ki fogok használni, amitől boldog lehetek! Nem fogok feleslegesen a múlton rágódni! Minden okkal történik.. Jobb, ha megtanulom!:)"






" Kétféle pasi létezik. Az egyik, aki akarod, hogy felhívjon; a másik pedig nem akarod, mégis hív."







"Emberi törvény: kibírni mindent, s menni, menni mindig tovább, még akkor is, ha már nem élnek benned remények és csodák."







"Az ember mindig éppen arra vágyik legjobban, amit soha, de soha nem kaphat meg."







" A világ tele volt új lehetőségekkel, de nem tudtam gondolkodni, még levegőt sem venni,  úgy vártam, hogy visszatérjen.  Mert mindent... de MINDENT Ő jelentett..."







"Akkor szeress, amikor a legkevésbé érdemlem meg, mert akkor van a legnagyobb szükségem rá."







"Az egyetlen ok amiért képes vagyok minden egyes napot végigcsinálni, az a mosolyod..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése