2012. augusztus 11., szombat



"Elképesztően nehéz olyan embert találni, aki úgy szeret igazán ahogy vagy. Ezért ha rábukkansz egy ilyenre soha ne engedd el!"



"Néha nem sikerül minden úgy, ahogy szeretnéd, akkor és azzal akivel szeretnéd, néha tanít az élet feledni és tovább menni úgy, hogy ne nézz vissza, s arra, hogy kinek útja nem hasonló a tiéddel, nem is lesz SOHA!"



"Amikor rájössz, hogy te erőltettél egy kapcsolatot. Akár baráti, akár szerelmi, csak Te akartad igazán, és ha Te nem keresed fel azt a személyt, akit fontosnak tartasz, Ő rég elfelejtett volna. Szomorú amikor rájössz, hogycsak megerőltetést jelentesz egy számodra fontos embernek !"





"Nem tudom körül írni, mi ez az érzés, csak annyit tudok, hogyha ránézek, bármilyen boldogtalan is vagyok, egyszerűen a szám mosolyra gördül akarva, akaratlanul."





"Szennyes edények vannak a konyhában - volt mit ennetek. Sok poharat kell elmosogatnod - volt kivel osztoznod az italon. Hasra esel az előszobai cipőkupacban - megint van, aki vár itthon. Pók lakik a sarokban - vannak falak, amik megvédenek. Korán kell kelned, hogy beérj az irodába -van munkád. Megint tele a szennyes ruhával - mozgalmas napokat élsz át a szeretteiddel. Minden csak hozzáállás kérdése..."





"Emlékszel, amikor elsőnek találkoztunk? Akkor még nem gondoltam volna, hogy az életem nélküled olyan, mint a könyv betűk nélkül.."





"Tévedtél, kész, ennyi. Hibázni emberi dolog. Megbocsátani tudok, de felejteni nem fogok."





"Mikor kellettem mindig ott voltam, mikor segítségre szorultam állhattam a sorban…"






"Rosszul esett, nagyon rosszul. Nem gondoltam volna. Hogy épp akkor, épp azért, épp te!Hideg zuhanyként ért, de nem mutattam. Rideg voltam, magabiztos. Úgy tettem, mintha egyáltalán nem érdekelne. Pedig fájt..."





"Nem váglak pofon , megvárom amíg az élettől kapod meg.!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése