2012. augusztus 14., kedd

"Remélem egyszer rájössz, hogy kit veszítettél el. Nem azért mert én olyan szép, okos vagy bármi más vagyok. Hanem azért, mert úgy szeretlek ahogy vagy! Az összes hibáddal együtt."






"A bocsánat kérésnek nincs köze ahhoz, hogy igazad van-e vagy sem. Egyszerűen azt jelenti, hogy többre értékeled a kapcsolatodat az egodnál!!"





"Beképzelt vagyok? - Talán van oka!
Kurva vagyok? - Lefeküdtem már veled?!
Undok vagyok? - Nem tudod, miért csinálom!
Szemtelen vagyok? - Nem, csak őszinte!
A kinézetem? - Tudod, nem vagyok utánzat!
A szívem? - Olyan, amilyenre alakítottátok!
Az életem? - Nem ismered! Akkor ne szólj bele!"





"Persze, nem mondom, én sem vagyok hibátlan, az életben én is nagyon sokszor hibáztam, de én mindig tudtam önmagam lenni,
még akkor is, ha ezt nem díjazta senki."




" A filmekben és mesékben oly boldog az élet, oly könnyen megy minden... De az élet.. az élet megtanít mindenre: megtanít tiszta szívből szeretni, boldognak lenni, a legnagyobb fájdalmadban boldogságot tettetni, a könnyeidet mosoly mögé rejteni, mindenre mi rossz, mi jóó.. csak egy dologra nem tanít meg soha: feledni."




Ha az élet padlóra küld:
- állj fel
- mosolyogj
- és mondd szépen: "Úgy ütsz, mint egy kislány..."




Mindenkiben Téged látlak, de tudom mással vagy igazán boldog, és mivel szeretlek...a Te boldogságod elore valóbb mint az enyém...¦





"A csók valami, amit csak úgy adhatsz, ha elfogadod, és csak úgy fogadhatod el, ha adod..:)"





"Amikor azt hallod, "erre nincs időm", mindig tudd, hogy azért nincs ideje rá, mert nem tartja annyira fontosnak azt a valamit, hogy időt szánjon neki... Hiszen mindenkinek csak arra van ideje, amire időt szakít magának, és mindenki csak arra szakít időt, amit fontosnak tart!"






"Amikor feladod az álmodat, csak akkor jössz rá, hogy mennyire nehéz újrakezdeni, ezért bemeséled magadnak, hogy nem is akarod. De mindig ott lesz.."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése