2012. augusztus 19., vasárnap

Sziasztok! Nagyon kedvelem a könyveket, és imádok olvasni! A nyár folyamán több mint tíz könyvet olvastam ki, és nem állok le ennyinél.

Amiket olvastam a nyáron:

Büszkeség és Balítélet
Vámpírnaplók 1.
Vámpírnaplók 2.
Vámpírnaplók 3.
Vámpírnaplók 4.
Vámpírnaplók 5.
Vámpírnaplók 6.
Twilight (újra)
New Moon (újra)
Eclipse (újra)
Breaking Dawn (újra)
Mindnight sun (befejezetlen, Twilight "4".-es)
Árnyékvilág
The Last Song
Egy haláli szingli meséi (vámpíros)
Bree Taner rövid második élete (újra)
Serlock Holmes (angolul)
 Beleolvastam a Boltkórós naplójába, nem fejeztem be de valószínűleg be fogom azt is. :)


Remélem elolvassátok valamelyiket! Én imádtam mindet! :) És nem szeretnék befolyásolni senkit, de az Árnyék világ valami hihetetlenül jó könyv! Letudjátok tölteni is! De letenni, biztos képtelenek lesztek!!!!! ( Spirit Bliss - Árnyék világ)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése